Hier staan reacties van lezers van het boek 'Boos op de baas'. Wil jij ook iets melden over het boek of heb je iets meegemaakt dat je wil delen? Of heb je een vraag? Klik dan op de boosbox en laat het weten:

Henk

Je gaat wel gelijk naar de inhoud met dit boek. Veel methoden en modellen, maar weinig voorbeelden. Het is wel duidelijk geschreven en die BOOS-methode moet ik eens uitproberen.


Remie

Leuke website, maar hoe kan ik het boek bestellen?


Bernard

Heb me nooit gerealiseerd dat je er ook voor kunt kiezen om niet boos te worden. Die boos methode is handig: Begrijpen Openleggen Oordeel weglaten en vooral de Strijd afmaken. Een conflict wordt dus nooit opgelost op het niveau waarop het is ontstaan.


Bert Reinds

Mooi en herkenbaar beschreven.


Els

Leuk boek dat wel erg volledig beeld geeft van conflictbemiddeling. Begrijpelijk en met leuke verhalen en zelfs sprookjes. Echt een aanrader, maar of ik nu werkelijk nooit meer ruzie zal hebben? Misschien.


Klaas

Boeiend boek met een appl op de eigen verantwoordelijkheid. Leest vlot weg en laat zien dat je zelf kunt kiezen om boos te worden of niet. Ik ken wel iemand die dit boek zou moeten lezen.


Joost

In de telegraaf staat een artikel dat 64% van de medewerkers ontevreden zijn over de leidinggevende. Hier staat het artikel. Dat boek van jou zou die mensen en hun managers wel eens kunnen helpen.


Hanneke

Het boek "Boos op de baas" was voor mij wel een eye-opener. Het is duidelijk, compact en overzichtelijk geschreven en op allerlei situaties van toepassing, ook buiten de werksfeer. De combinatie van een boek in een bepaalde setting, in dit geval werk gerelateerd, met psychologische invloeden, spreekt mij wel aan. Het is niet zoetsappig of erg theoretisch, maar spreekt vanuit de praktijk van alledag. Mooi boek!


Jol

Sinds twee weken werk ik bij een slager en ik ben trots op mijn baas. Hij levert echt het beste vlees en ik ben blij dat ik er mag werken.


anoniem

Gisteren had ik een functioneringsgesprek met mijn baas. Ik vertelde hem wat er allemaal verkeerd gaat en dat hij me niet helpt om mijn werk te doen. Ik zag dat hij wel hoorde wat ik zei, maar niet luisterde. Het leek wel alsof hij iets anders aan zijn hoofd had. Nou, dan moet hij niet bij mij komen zeuren. Hij is toch de baas?


anoniem

Mijn baas is een hork die altijd loopt te klagen. Hij zegt wel dat het goed gaat, maar heeft altijd wel weer een puntje van kritiek. "Opbouwend bedoeld hoor", zegt ie dan. Dat maakt me moe, maar ik kan niet weg. Solliciteren is geen optie want er zijn gewoon geen banen.


 

 

Klik hier voor meer informatie over Reno Consultancy.