Boos op de baas (klik op de afbeelding om het boek te bestellen voor 16,99)

Veel medewerkers zijn boos op de baas. Hoewel we ruzies op het werk meestal uit de weg gaan, kun je een conflict ook gebruiken om er samen sterker uit te komen. In dit boek wordt een overzicht gegeven hoe conflicten ontstaan, hoe je voorkomt dat een conflict uit de hand loopt en hoe je een conflict kunt gebruiken om de relatie te versterken. Verschillende modellen uit de psychologie, zoals de Transactionele Analyse en de Contextuele Benadering, worden in begrijpelijke taal uitgelegd. Samen met geweldloze communicatie van Marshall Rozenberg en EFT (Emotionaly Focussed Therapy), vormen zij de basis van deze aanpak.

In dit boek wordt het conflict tussen manager en medewerker besproken vanuit de positie van de medewerker. Hoewel deze aanpak ook voor andere conflicten werkt, gaat het in dit boek over conflicten op je werk. Wil jij weten hoe je conflicten kunt afmaken zodat de relatie sterker wordt? Dan ga je veel plezier beleven van dit boek.

 

 


De zeven geheimen van tevreden medewerkers (klik op de afbeelding om het boek te bestellen voor 16,43)

Twee op de drie werknemers in Nederland zijn niet tevreden over hun baan. Wanneer jij ook ontevreden bent is het goed om te weten dat je daar iets aan kunt doen. We brengen een groot deel van onze tijd op het werk door en het is dus de moeite waard om de situatie te verbeteren. Misschien denk je dat een andere baan de oplossing is, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Het is eenvoudiger dan je misschien denkt om meer werkplezier te krijgen.

Wanneer jij wilt ontdekken wat je kunt doen om meer voldoening van je werk te krijgen zul je van dit boek veel plezier hebben. Je leert ook beter begrijpen hoe een manager denkt en wat voor hem of haar belangrijk is. Zo kun je de relatie gelijkwaardiger maken en jouw manager inzetten om ergernissen weg te nemen. Blijf niet lopen met dat rot gevoel maar doe er iets aan.

Ontdek hoe ook jij meer plezier en voldoening kunt ervaren op je werk. Dit boek kun je bestellen bij Kerckebosch en alle grote boekensites.

 

 


De managementfluisteraar (klik op de afbeelding om het boek te bestellen voor 12,95)

Er zijn veel boeken waarin managers leren hoe ze leiding moeten geven. Er zijn alleen geen boeken waarin staat hoe je als medewerkers daar mee om kunt gaan. Als jij meer veiligheid en ruimte wil hebben om jouw kennis en vaardigheden in te zetten, kan dit boek helpen. In dit boek worden de technieken, die managers gebruiken om hun medewerkers aan te sturen en te motiveren, met medewerkers gedeeld. Zo krijg je concrete handvatten om meer invloed te krijgen.

In dit boek wordt uitgelegd welke technieken managers gebruiken en wat jij kunt doen om jouw belangen onder de aandacht te brengen. Je ontdekt welke belangen jouw manager heeft en hoe je als medewerker die belangen kunt gebruiken om de werksituatie te verbeteren.

Leer ook de technieken kennen die managers gebruiken en maak de relatie met jouw manager gelijkwaardiger. Je kunt het boek bestellen door op een van onderstaande afbeeldingen te klikken.

 

 

 

 

 

Klik hier voor meer informatie over Reno Consultancy.