Hier vertellen een aantal medewerkers over de tegenslagen die ze te verwerken krijgen op het werk. Vanzelfsprekend zijn namen en situaties aangepast om de vertrouwelijkheid te waarborgen. Het zijn vaak schrijnende verhalen waarbij de vraag is hoe je daar dan mee om kunt gaan.

Wil jij ook van jouw situatie vertellen en vragen wat je er aan kunt doen? Klik op contact in het menu en mail jouw verhaal.

 


  • Wouter is Hoofd Verkoopbinnendienst en vertelde mij dat hij deze week ruzie had met zijn baas. Er was een grote klant die te laat een bestelling had geplaatst. Er waren voldoende producten op voorraad, maar die waren gereserveerd voor andere klanten die wel op tijd besteld hadden. Lees meer ...

  • Marijn is verantwoordelijk voor de kwaliteit. Hij moet er voor zorgen dat alle geleverde pompen naar volle tevredenheid bij de klant draaien. Er komen alleen steeds meer klachten van klanten. De pompen draaien stroef en ze lekken. Marijn is op onderzoek uit gegaan en ...... dat had hij beter niet kunnen doen. Lees meer ...

  • Inge werkt sinds kort op de afdeling facturatie. Ze heeft leuke collega's, maar de werkdruk is hoog. Ze moet behoorlijk doorpezen en krijgt het werk niet af. Ze haalt ongeveer 50% van haar takenpakket en het lukt haar niet om meer werk te verzetten. Ze vertelde mij dat ze de druk niet aan kon. Lees meer ...

  • Corry werkt inmiddels al zo'n 10 jaar als hulpverlener bij een zorginstelling en heeft een probleem. Haar verhaal: Lees meer ...

  • Tja, het valt allemaal niet mee voor de gemiddelde medewerker. Je kunt directeuren, productiechefs en managers van alles verwijten en nog gelijk hebben ook. Dat gaat je alleen niet helpen om het probleem op te lossen. Wat je wel kunt doen? Kijk eens bij het item boek in het menu.

     

     

    Klik hier voor meer informatie over Reno Consultancy.