Iedereen kent wel de verschillende managementboeken. Het is prachtig dat managers worden geholpen om beter leiding te kunnen geven, maar wat is er voor de medewerker om daar mee om te kunnen gaan? Om medewerkers te helpen zijn de volgende medewerkerboeken geschreven. Het doel is om medewerkers te helpen hun invloed te vergroten en te gebruiken, zodat ergernissen afnemen en de relatie met de manager en collega's beter wordt. Zo verbetert de werksituatie en worden de resultaten ook beter.

Naast de afbeelding van het boek staat een korte toelichting wat je van het boek mag verwachten.

In het boek de managementfluisteraar wordt uitgelegd waarom de relatie van de manager en de medewerker tot conflicten kan leiden. Dat inzicht is nodig om te begrijpen wat je kunt doen en waar de mogelijkheden liggen om de situatie te verbeteren. Om dat vervolgens ook te kunnen doen wordt uitgelegd welke technieken managers gebruiken en wat jij kunt doen om jouw belangen onder de aandacht te brengen.

Leer ook de technieken kennen die managers gebruiken en maak de relatie met jouw manager gelijkwaardiger. Je kunt het boek bestellen door op een van onderstaande afbeeldingen te klikken.

 

 

 

Veel medewerkers zijn boos op de baas. Hoewel we ruzies op het werk meestal uit de weg gaan, kun je een conflict ook gebruiken om er samen sterker uit te komen. In dit boek wordt een overzicht gegeven hoe conflicten ontstaan, hoe je voorkomt dat een conflict uit de hand loopt en hoe je een conflicten kunt gebruiken om de relatie te versterken. Verschillende modellen uit de psychologie, zoals de Transactionele Analyse en de Contextuele Benadering, worden in begrijpelijke taal uitgelegd. Samen met geweldloze communicatie van Marshall Rozenberg en EFT (Emotionaly Focussed Therapy), vormen zij de basis van deze aanpak.

In dit boek wordt het conflict tussen manager en medewerker besproken vanuit de positie van de medewerker. Hoewel deze aanpak ook voor andere conflicten werkt, gaat het in dit boek over conflicten op je werk. Wil jij weten hoe je conflicten kunt afmaken zodat de relatie sterker wordt? Dan ga je veel plezier beleven van dit boek.

Door op onderstaande afbeelding te klikken kun je het boek bestellen (Ä 16,99).

 

 


Twee op de drie werknemers in Nederland zijn niet tevreden over hun baan. Wanneer jij ook ontevreden bent is het goed om te weten dat je daar iets aan kunt doen. We brengen een groot deel van onze tijd op het werk door en het is dus de moeite waard om de situatie te verbeteren. Misschien denk je dat een andere baan de oplossing is, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Het is eenvoudiger dan je misschien denkt om meer werkplezier te krijgen.

Wanneer jij wilt ontdekken wat je kunt doen om meer voldoening van je werk te krijgen zul je van dit boek veel plezier hebben. Je leert ook beter begrijpen hoe een manager denkt en wat voor hem of haar belangrijk is. Zo kun je de relatie gelijkwaardiger maken en jouw manager inzetten om ergernissen weg te nemen. Blijf niet lopen met dat rot gevoel maar doe er iets aan.

Ontdek hoe ook jij meer plezier en voldoening kunt ervaren op je werk. Dit boek kun je bestellen bij Kerckebosch en alle grote boekensites.

 

 


Dit e-boek (PDF) kun je gratis downloaden door op de afbeelding te klikken die hiernaast staat. Wanneer jij gepest wordt op het werk en daar iets aan wil doen is dit boek voor jou bedoeld.

In dit e-boek wordt zul je ontdekken waarom er gepest wordt, door wie, en wat je eraan kunt doen als je het slachtoffer bent van deze praktijken. Je kunt pesten namelijk niet voorkomen, maar je kunt het wel stoppen. Er worden concrete mogelijkheden gegeven hoe je als slachtoffer je eigen invloed kunt vergroten en de angel uit de motieven van het pesten kunt wegnemen. Ook wordt kort stilgestaan bij de mogelijkheden die het management heeft om de organisatie zo aan te passen dat er minder ruimte is om collega's te pesten.

 

 

 


Dit e-boek (PDF) is ook gratis. Downloaden door op de afbeelding te klikken die hiernaast staat. Wanneer jij wil weten hoe je jouw manager beter kunt begrijpen en hoe je de relatie kunt versterken, is dit boek voor jou bedoeld.

In dit e-boek ontdek je hoe manager medewerkers inschatten en hoe we dezelfde technieken kunnen gebruiken om jouw manager in te schatten. Niet om hem of haar te beoordelen, maar om te begrijpen. Door jouw manager op een effectieve manier aan te spreken, versterk je de relatie en krijg je positieve aandacht voor jouw ideeŽn en voorstellen.

 

 

 


Dit e-boek (PDF) kun je gratis downloaden door op de afbeelding te klikken die hiernaast staat. Wanneer jij wil weten waar jouw manager gevoelig voor is en hoe je hem kunt stimuleren om jou te geven wat je nodig hebt, is dit boek voor jou bedoeld.

In dit e-boek ontdek je waarom, wie, waarvoor, verantwoordelijk is en hoe je als medewerker jouw eigen invloed kunt vergroten. Met een toelichting op sub-assertief, agressief en assertief gedrag, ga je zien wat je kunt doen om jouw invloed groter te maken en hoe je met een kalme assertieve houding kunt krijgen wat je nodig hebt om je werk goed te doen. Je zult niet altijd kunnen krijgen wat je wil, maar wel altijd kunnen krijgen wat je nodig hebt.

 

 

 

 

 

Klik hier voor meer informatie over Reno Consultancy.